Snö=)

Ja det är ju lika bra att jag vänjer mig vid det, lär ju inte se så mycket annat under mina tre veckor i ÅRE=) Myss.. Idag har jag varit och fixat lite inför resan, mitt mobila bredband kom igår.. För datan går ju inte att vara utan :S då är man ju halv.. Typ..
Träning har jag med hunnit med.. Att jag sen har ätit pizza idag behöver vi ju inte prata om.. Eller hur?? ;) Känns riktigt bra med träningen.. Det har blivit träning alla vardagar sen jag köpte kortet.. Det är sååå skönt att köra ner där och trötta ut sig lite.. Är ju inte så att det händer överdrivet mycket i mitt liv just nu.. I morgon får det bli träning på förmiddagen tror jag, sen får vi väl se om det blir en promenad på kvällen, om det inte är för slaskit ute.. Ja vi får väl se..
Nej nu ska jag se om ungarna fortfarande åker pulka där ute.. Ja det kanske man skulle göra  i morgon kväll.. Om det finns intresse för det... Hahaha.. Knappast...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0