Vill så mycket....

Jag vill bara börja med att säga;
Mår man dåligt över det jag skriver i min blogg, då är det väl bäst att sluta läsa.. Varför plåga sig själv?? Det är bara onödigt.. Det är kanske så att man mår bättre av att inte ha koll på alla saker..

Idag är en sån dag då jag hade behövt dig här, för att lyfta mig.. För att prata vett med mig.. För att dra mig utanför dörren.. Idag saknar jag dig extra mycket...

Jag sitter här och försöker bena i lite saker.. Jag är ju alltid så jävla ivrig.. Men det känns som vi gått miste om så mycket tid som vi kunde haft.. Och kanske haft denna jobbiga tiden över.. Ja för det är jobbigt, jobbigt att vänta.. När man vill så mycket.. Det kanske inte alls är ömsesidigt, men på något vis känns det som det är det.. Varför nu annars?? Och varför dessa fina ord annars?? Något måste det ju vara.. Jag hade önskat att det kunde varit lättare, men ändå inte.. Jag vet vad jag vill!!! Det är ju bara att hoppas att du också vill det...

Kommentarer
Postat av: Fis

Jag saknar dej så mitt hjärta blöder min fina Sandra! Längtar tills jag ligger i din säng igen...

2009-01-23 @ 02:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0