Ännu en sån där dag....

Ja, en sån där jag jobbar non stop..  Är bara hemma lite snabbt nu, sen bär det av till nästa jobb.. Det är tur att jag är ledig efter nio i morgon bitti.. Idag har jag haft sällskap av Eve och hennes söta barn när jag sålt jordgubbar=) Det gillas.. Lyckades boka upp henne för nya naglar i morgon förmiddag med:P Gott=) Sen på kvällen är det dax för Ebba att ha skolavslutning.. Shit, hon har gått i skolan ett helt år nu.. Fan, vad tiden går fort.. (inte alls klyscha, hehe)  Min stora fina tjej..

Torsdag i morgon, bara två dagar till jag får se min fina fina älskade kärlek.. Och jag håller tummarna att kusin hinner hem, så jag slipper jobba natt då.. Det hade ju varit för tråkigt, ett rent helvete kan jag säga.. Att sitta där på jobbet och veta att han är så nära och jag inte kan träffa honom.. Hoppas hoppas=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0