Tid och lust???

Vet inte riktigt vad det är, men jag har ingen ro till detta just nu..
Snart är jordgubbs säsongen över, och jag kan inte riktigt bestämma mig för hur jag ska göra nu.. Ska jag försöka jobba så mycket jag kan på Grödby, eller ska jag jobba på HH?? Vill ju inte det, men måste kanske?? Tror jag satsar på Grödby.. Känns bäst..
Snart blir det flytt, till Uppsala.. Lägenheten är uppsagd.. Ja, någon gång måste man ju prova något annat än bara Bromölla.. Och nu blev det ett perfekt tillfälle.. Min älskade SS har fått jobb där, så vi har bestämt oss för att följa med=) Men det kommer ju till att bli en hel del resor ner till Bromölla ändå, Ebba måste ju få träffa sin pappa och övriga familjen.. Och jag får passa på att träffa mina fina under tiden=).. Så just nu håller jag på att sälja av det som inte ska med upp, så det kan köpas lite nytt i stället :P Det är ju alltid roligt med lite nya saker :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men VA?! Är du inte klok?! Ska du LÄMNA oss?! ;(

2009-06-23 @ 18:49:12
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0