OMG!!!

Hahahahahahahaha.. Tisdagarna lär bli underhållande framöver.. Att se sju tjejer spela handboll framkallade en del skratt.. Alla, eller ingen ville ha bollen.. När det var en kvart kvar tyckte Ebba det var roligare att fixa till en lugg a la 80´s, hon fixade till en riktig fluff.. Hahaha.. Var det tre steg men fick ta med bollen?? En, två, tre... Tvärstop... Och sen titta sig omkring och, tja, kasta på mål, fast man var tio meter ifrån.. Eller kan man göra som Ebba, peka var på målet det finns en lucka att kasta på, istället för att be om bollen och kasta själv.. Inte lätt att hitta en lucka när målet är en plint, som vaktas av hela det andra laget.. Ja, som sagt, mycket skratt blev det...

Just nu väntar jag på att klockan ska gå, så att jag kan få gå och lägga mig.. I morgon när jag skickat Ebba till skolan så ska jag ut och gå en fet runda.. Och sen blir det ner och träna lite tror jag allt.. Så kan man ju känna att man gjort lite nytta...


Kan inte tiden bara gå?? Fort.. Tills allt känns bra.. Två tre månader fram hade varit bra.. Då är det ganska mycket som har ordnat sig tror jag... Hoppas jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0