Earth hour!!!

Har nu landat i soffan efter en underbar dag=)
Först en tur på stan med SS, sen hem för en stunds mys=) Och det är ju aldrig fel, gillar mys med SS;)
Sen en snabb runda hem till min Eve, som fick komma hem med Max i dag.. Dom har legat på sjukhuset för stackars lilla Max har inte varit bra.. Lilla solstrålen, stackars liten.. Hoppas han blir helt bra snart..
Saknade min Carro, så jag var tvungen att åka upp till henne en stund.. Så där campade jag i soffan ett par timmar medans hon fixade sig för kvällens fest.. Lite sugen blev jag allt, men ikväll var det helt uteslutet att hänga på.. Det hade gått riktigt illa tror jag.. Håller mig långt där ifrån, klarar inte av människan och den dramatiken som följer... Nej fy!!! 
Så ja här sitter jag, i min soffa... Hade varit trevligt med lite sällskap, men överlever förmodligen ändå.. Funderar på att träna lite, så här en lördag kväll.. Men förmodligen stannar det vid det, att fundera.. Haha.. 
Just det, nu var det dax att släcka allt här hemma... Tur att man har batteri på datorn då:P Hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0