Mycket i huvudet....

Känns som det är mycket just nu... Blandade känslor..

Snart åker min fiiina älskling ifrån mig, från oss, ganska länge:(  Är ju van vid att se honom nästan varje dag, så det kommer bli jobbigt att vi inte ens kommer kunna prata.. Men men, den tiden går ju fort.. (Peppar mig själv:P) Jag tycker att det är så kul för honom att han har fått denna chansen.. Han är så duktig och stark min fiiina=)=)

Sen är det ju då lite tråkiga saker som händer.. Men dom ligger så långt utanför det som jag kan påverka, så jag har bestämt mig för att inte hänga upp mig på det.. Jag kan bara göra det som är rätt för oss, i vårt liv..

Nej nu ska jag sova, ska snart upp igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0